Sorry :(

Usch vad jag hatar morgnar och kvällar.....
Kan inte sluta tänka på en viss person... Personen har inte hört av sig än... Hatar denna väntan att få reda på om personen vill fortsätta att ses eller inte... Inte nog med de så är det den 29imon och imon är det exakt 1år sen jag fick mitt hjärta krossat av en jag trodde jag kunde lita på, vara ärlig mot och ville ha det jag vill!

Önskar att jag aldrig hade sagt de jag råkade säga i söndags... Det var inte de jag menade ju! :'( Kan inte göra annat än att försöka hålla hoppet uppe att personen kommer att höra av sig snart och att det är mot rätt väg!
Har alltid lyckats gå i förväg med mina känslor och bli kär fort men denna gången har jag gjort och gör allt för att inte stressa fram nåt och att det slutar med att jag blir sårad. Men ändå så sitter jag här och det gör lite ont i mig och är ledsen. Skulle man inte lära sig av sina misstag? Verkar inte som om jag har gjort de...
Denna gången bryr jag mig så mkt om denna personen fast att vi är olika men det är de jag tycker är SÅ skönt ! Hade velat ha nån som är lik mig så kan jag lika gärna vara ensam!

Det är extra jobbigt på morgonen när jag vaknar och på kvällen för då är man så trött att man inte kan stänga in saknaden inom sig att umgås och prata med personen.
Vet inte vf jag sitter och skriver allt detta.. Det hjälper ju inte mig.. Förutom att få ut mina tankar och det kanske är lättare att gå upp på morgonen och lägga sig på kvällen. Fast varje dag som går så känns det som om hoppet minskar typ... Ååååå jag vet inte!
Varför är det ALLTID så att jag kan hjälpa andra med sina problem men inte med mina egna problem?!?!
Vad är det man säger ? "Otur i kärlek och tur i spel!" Men jag har otur i båda två !
Måste f*n ta tag i min otur men jag vet inte hur?

"People Always Leave!"

Det var skönt att få ut sina tankar. Jag hoppas att ni läser min blogg och kanske ni har tips till mig för att göra med denna personen och med att inte ha otur.
Alla tips är välkommna!

En annan grej jag saknar är ridningen! Har inte ridit på över 1år nu ! =( Får väl återuppta det när jag har tid.

Igår var jag på hockey med mamma och pappa. Vi kollade på Växjö-Färjestad. Växjö vann med 4-3 =D Jag glad men mamma arg ^^

Imon blir de stan med Hanna =D, Fredag ska jag göra omtenta =/, lördag kanske Karlskrona med Tessan och söndag blir de julskyltning med Carro och Dennis ! =D

Älskar dig min hund! <3 <3 <3

Ha en bra kväll alla =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0