"People Always Leave"

Varit mkt struligt med vänner, skola, killar och allt möjligt !! Det är df jag inte har skrivit.

Kvällens inlägg har jag döpt till People Always Leave! Och det känns verkligen som de.... Jag gjorde totalt bort mig idag inför en jag bryr mig om och det jag sa var verkligen inte de jag menade! Jag har i alla fall fått de förklarat för den personen! Får se hur de blir. Ska i alla fall ge den personen utrymme. Man vill ju inte vara för PÅ!
Måste försöka börja skriva här igen varje dag!
Denna bloggen har hjälpt mig med att komma över saker och kunnat gå vidare med saker.
Här kan jag uttrycka mig om jag vill och få ut mina känslor och det har hjälpt att jag har kunnat göra det här! Tack för att ni läser den!
Jag är så arg på mig själv för att jag kläckte ur mig de som jag sa!
Vf ska jag aldrig lära mig !
Det kan vara för att jag har haft mardrömmar om mitt ex hela veckan! Och den slutar alltid med att jag måste välja mellan mitt ex och en annan person och så vaknar jag ! Jag får aldrig reda på vad jag ger för svar! Och jag är rädd! Exakt den 29/11-12 är det ett år sen jag fick mitt hjärta krossat och jag är SÅ rädd för att vara ensam den dagen! Vill att det ska bli en dag som jag ska minnas som en bra dag! Jag är SÅ rädd! :'(

Nu ska jag börja ta tag i körkortet också ! Nu är de nog ! Jag SKA ha det så fort som möjligt !!!

Ni får gärna ge mig råd om det jag har skrivit om =)

Ha en bra kväll. Ska fortsätta kolla på One Tree Hill och hoppas att allt ska lösa sig ! Snälla håll tummarna för mig, snälla!

Pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0