Snart helg !!! =D

Två dagar till sen är det helg !!! =D

Igår var jag först på Soft center sen gick jag hem och kollade på ett avsnitt av Supernatural 6 =D
Mötte Mp och Marcus på maxi och handlade energidrycker till festen på fredag och hårfärg =) Sen drog vi hem till Marcus och kollade på film =) Tessan kom också dit =D Vi kollade på Hungergames igen ^^
Sen var det hem och lägga sig =)

Nu sitter jag och kollar på Supernatural 6 och äter glass =) Fint väder ute idag =)
Blir nog att färga håret idag =) Ser ut som om jag är gråhårig i huvudet ^^

Ska även försöka gå upp i vikt ! Väger en del mindre än 50kg.... =s det är nog inte så bra =s

Hoppas ni får en bra dag =)
Pöss pöss

PS Dallas och Robinson är ikväll =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0