Ger upp...

Igår var det en bra kväll med film och goa vänner ! =) <3

Idag är det inte en så bra dag.... Jag ger upp allt som har med killar att göra nu... Förutom att vara med mina killkompisar =)

Vet inte om allt är bortförklaringar eller om det är sanning... Är så snurrig i huvudet.. Trodde att det skulle bli bättre med tiden men känns som om det bara blir sämre... Vet inte vad jag ska ta mig till.... Mina vänner säger att jag ska skita i personen men jag vill inte de men samtidigt vill jag inte bli lurad eller annat igen... Det kan ju vara sanning... Jag är SÅ förvirrad !!!

Ska kolla på The Cabin In The Woods nu och försöka komma på vad jag ska göra...
Ha de bra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0